Alla inlägg under juni 2008

Av Camilla - 23 juni 2008 20:24

Idag har dagen varit riktigt seg. Jag vaknade och gick upp typ vid 12-12.30 eller nått. Då var mormor hära :) Dom satt och fikade, så jag kilade in och gjorde frukost så åt jag med dom och satt och pratade oså. Sen vikte jag och mamma tvätt innan jag gick in och satte mig och nördade här.

Efter ett tag så cyklade Johnny&Jimmy hem till Jimmy. Och en liten stund efter det så cyklade mor till jobbet och sen typ 20 minuter efter det så cyklade far iväg till Hallsta och jag var ensam hemma.

Vid typ 15.15 eller nått så kom Hanna & Emms hit ett tag, trevlans :)


När dom hade åkt sen så fick jag nå jävla mongoryck och började städa! :O

Började med mitt rum, sen så när jag hade dammsugit ode så fortsatte jag och dammsög hela huset minus Tessans rum och källaren. När jag hade gjort det så skulle jag äta, vart en tunnbrödsrulle med endast mos och bostongurka i. Haha. Jag var inte ett dugg hungrig, så när jag hade käkat så tog jag en kort promenix med Mulle :)


Sen så har jag typ bara suttit hära. Finns absolut ingenting att göra :O

Eller jo, om typ 20 minuter så börjar 2½ men på 6an. Dubbelavsnitt :D haha, SÅ klockrent program! ;)

Hejdå :*

Av Camilla - 23 juni 2008 00:07

är just vad det är...

Av Camilla - 19 juni 2008 20:47

... Eller något i den stilen.

Fysatan! Igår så fick jag ett ryck och ville sy en ny väska, eftersom den jag har nu måste tvättas pga ett mosat päron.


Så jag sprang (gick) ut på altanen och kollade efter kassen med mammas kläder hon skulle kasta. Och där låg ett par jeans som jag slet upp och gick in med. Bredde ut dom på golvet och hämtade sax, penna och syburken.

Tänkte en liten stund och började sedan klippa en massa.

Sen efter ett tag så började jag sy fast en inneficka. Och sen började jag med axelbandet. Och jag vet inte hur länge jag höll på och klippte, mätte och klippte lite till, måtte osv. Haha. Det slutade med att jag hade klippt lite fel och var därför tvungen att sy det för hand. Huabua. Men det gick ju bra. Fast irriterad var jag och ont i fingrarna hade jag, så jag gick och la mig.

När jag vaknade idag så började jag med väskan igen, gjorde klart det som skulle göras innan jag skulle sy ihop den i "botten". Sen tog jag fram symaskinen och satte mig och skulle sy, men fan heller. Den trasslade ihop trådarna hela tiden! Det slutade med att jag vart så arg att jag plockade ihop symaskin och gick in på rummet, satte mig på sängen och började sy för hand. Jobbigt var det och ont i fingrarna har jag fortfarande, blä på det.

Men väskan är nu klar, och jag är faktiskt ganska så nöjd.


Varför jag skrev det hära, vet jag faktiskt inte. Men eftersom jag inte har något annat att skriva så får det gå.


Slänger in en bild på väskan, så ni får se den också :P

Puss och hej :*

Av Camilla - 12 juni 2008 15:05

Idag så var det skolavslutning för oss. Började klockan 8.00 i aulan. Där var det lite uppträdanden och det delades ut priser och stipendier ( heter det så? :S ).

Efter det så gick vi upp till klassrummet och fick betygen. Det bjöds på tårta, kaffe och saft för att vi slutade. Själv satt jag bara och tittade på dom andra som åt eftersom att jag absolut inte tycker om tårta.

Det pratades om hur det kändes att sluta i 9an och jag tror att dom flesta tycker att det är tråkigt att vi ska splittras nu. Jag tycker att det ska bli jättetråkit. Ögonen fylldes med tårar några gånger där inne, men jag började aldrig grina. Sen när vi gick, och jag stog och väntade på Emma så rann det iväg några tårar för kinden. Och sen när vi kom till Anders verkstad, där mamma och pappa väntade vart det ju som värst. Då bara rann dom, hur många som helst. Usch!

Sen åkte vi iallafall hem, jag, mamma, pappa, Johnny, Emma, Ellinor och Emil. Vi fikade jordgubbar, glass och chokladsås.

Sen så var Emma här tills typ 13.00 , då pappa skjutsade hem henne.


Ikväll så ska vi tjejer (inte alla) träffas hemma hos Märtlur och ha det trevligt, hoppas jag :)
Synd att det är så dåligt väder bara! Men så kan det vara. Det får man stå ut med.
Jag kanske skriver ikväll eller imorgon igen. Men det visar sig om jag orkar :)



Och en sista sak: 9b är bästaste! Kommer sakna som fan <33 


Pusshejs :*

Av Camilla - 10 juni 2008 14:41

Oj oj oj, fy satan, säger jag :O Det regnar utav bara helvete nu alltså!

Eller ja, nu är det inte så mycket längre men nyss asså! Jag och Hanna sprang ut och skulle ta in moppen och hjälmarna och det ser ut som att jag har tagit en dusch med kläderna på! HAHA!
Men det är hett, tycker jag.. NOT!


Hejdå :D :*

Av Camilla - 10 juni 2008 14:38

Dagens vill ha: Torra kläder :ODagens bästa: Öveningen tills imorgon hemma hos Nisse, HAHA

Dagens saknad: Rasmus.

Dagens längtan: Sommarlov!

Dagens finaste: 9b's skylt :D

Dagens film: No film.

Dagens telefonsamtal: x

Dagens sms: x

Dagens mående: Bra, faktiskt :) 

Dagens hat: Varför hat?

Av Camilla - 9 juni 2008 17:11

Dagens vill ha: Pengar, pengar och mera pengar.
Dagens bästa: Slapp skoldag. + bra betyg (för att vara jag) på engelskauppgifterna och jag hittade mina borttappade nycklar i byxorna.

Dagens saknad: Rasmus.
Dagens längtan: Sommarlov!
Dagens finaste: Therese (B) som alltid är så fin, rolig och omtänksam!
Dagens film: This is England
Dagens telefonsamtal: x
Dagens sms: x
Dagens mående: Ovanligt jäkla bra, faktiskt! Lite irriterad emellanåt, men det gills inte. 
Dagens hat: Varför hat?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards