Alla inlägg under februari 2008

Av Camilla - 29 februari 2008 23:12

fanihelvetesjävlaäckelskitcpfittjävlakukäckligacph
orfitta!


jag vet att man inte får svära så mycket egentligen. men ska jag vara ärlig så skiter jag i det!



jag älskar dig, och det är inte som jag bara säger, jag menar det.

men du kommer aldrig att fatta.

du kommer aldrig att fatta hur mycket du betyder för mig.

du kommer aldrig att fatta hur många tårar jag har gråtit pga dig.

du kommer aldrig fatta att jag är kär i dig.

fan, sen oktober. då borde du väl fatta att jag inte bara snackar?

det är ju ioförsig inte ditt fel att du inte är kär i mig.

du kan ju bestämma lika lite över dina känslor som jag kan bestämma över mina.


fanfanfanfanfanfanfan, jag hatar kärlek. kärlek suger.

!!!

Av Camilla - 29 februari 2008 22:43

Jag blir så jävla irriterad!

:'/ <3


------------


(jag hade skrivit en hel del här först, men jag tyckte det var ganska olämpligt att publicera så jag struntade i det.)

Av Camilla - 29 februari 2008 21:52

Nu på kvällen så har jag varit med Martina, även kallad Märta :)

Hon kom hit vid 18.00 tiden. Då satt jag här och nördade. Haha, ovanligt? ;)

Nej, inte direkt.

Men jaja, vi satt iallafall och pratade oså. Försökte komma på något att göra, vilket inte gick så bra x)

Men sen tillslut så blev det som vanligt, vi kollade på film :) Haha.
She's the man, blev det :) HAHA, den är så kul! 'So... do you like cheese?' Haha :'D  Det kanske bara är min dåliga humor, men aja. Haha.


Sen så skulle vi se Let's Dance och det gjorde vi ju ioförsig också men, haha :P

Aja, jag vet inte direkt vad jag ska skriva egentligen x)


Pusstja :*

Av Camilla - 29 februari 2008 16:59

Nu tycker jag att jag har varit duktig! Haha, självförtroende? ;)

Men jag har faktist städat. Dammsugit hela huset, minus Johnnys rum och källaren. Jag har plockat i diskmaskinen, tagit reda på sur grädde +o( (jag höll seriöst på att kräkas!) , bäddat sängen och lite småplock :P


Så nu sitter jag här och skriver, lyssnar på musik och sjunger, HAHA! Tur att ingen hör mig :) 


Oj! Nu såg jag vad klockan var :D Snart ska min gulliga lilla Märtina komma hit :)
Skriver säkert när hon har åkt hem igen :)


Jag huuuuungrig! :D  Hoppas pappa har börjat med maten ^^


Nej, nu ska jag sluta skriva :) Har inget mer att berätta heller så x)

Men ha det så bra, puss :*

Av Camilla - 29 februari 2008 11:52

Här har ni förresten en bild på Takida, firren som Hanna köpte igår :)



Av Camilla - 29 februari 2008 11:45

Idag så vaknade jag av att klockan ringde 10.15 -.- Mamma tvingade mig att ställa den igår.. Men jag somnade såklart om, sen ringde telefon, då fick jag typ springa upp för att svara, så hittar jag inte telefonjävlen! Då la dom på efter typ 4 signalen, och inte vet jag vem det var heller :P
Fast på ett sätt vare ju bra att jag gick upp, annars hade jag legat kvar i sängen i säkert 1-2 timmar till :)

Sen när jag satt och åt frukost så kollade jag ut genom fönstret och ser SNÖ!
Bara för att jag inte vill ha snö längre så ska den komma __
Den kommer liksom vara borta imorgon igen och då kommer det vara lerigt och äckligt ute..

Men det är sånt man får leva med antar jag :)


Nej, nu ska jag klä på mig och sen gå ut en sväng med vovven :) <3


Skriver nog senare.

HopplaHoppla! <3


Ni får även en snygg morgonbild på mig x)

Av Camilla - 28 februari 2008 22:27

Idag så har jag varit i N-tälje med Hanna, haha. Hon köpte en firre, en kampfirre! :D
Det är den första firren som jag har tyckt varit tuff, alla andra hon har haft har varit så äckliga, som jag typ har stått och mobbat när jag kommit till henne :)

Firren är förresten röd och heter Takida :P Haha, typiskt Hanna :)
Om den hade varit grön hade den hetat Scott och om den hade varit blå så hade den hetat Cjamilla. Efter mig, HAHA :)

 ---------


Det är en sak jag inte fattar, jag sov typ 12 timmar inatt och jag har varit trött hela dagen! :O 
Höll på att somna hemma hos Hanna vid typ 8! Haha, jag måste vara sjuk eller nått :)


Nu var mamma inne precis också, jag får inte vara vaken längre än halv 12 :O

Hon är ju dum! Hur tror hon att jag ska kunna sova så tidigt nu? :|

Aja, frå väl göra mitt bästa. :P


Nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Men jag lär väl skriva imorgon :)
Puss och God Natt :*

Av Camilla - 28 februari 2008 13:52

Nu har jag nästan precis vaknat. Har varit vaken i ungefär en halvtimma. :P

Vaknade första gången vid 10 tiden, men jag somnade om ganska fort och vaknade nu för en halvtimma sen :P


Idag ska jag leka med Hanna, hon frågar om vi kan åka till Norrtälje. Men ja, det visar sig hur det blir.

Jag vet inte vad jag ska skriva nu, men jag lär väl skriva ikväll om vad jag har hittat på idag. Om jag orkar.


Hejdå <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards