Alla inlägg under mars 2008

Av Camilla - 29 mars 2008 17:02

Mamma och jag fuskade :)
Haha. först så liftade vi med Camilla ner till Tempo och gick därifrån till mormor. Sen skulle mormor åka och jobba så då släppte hon av oss vid ICA i Häverödal. Så då gick vi hem därifrån.
Mulle var jätteduktig och gick fot hela vägen. Förutom när mamma fortsatte att gå och jag och Mulle ner på våran väg. Han gick typ baklänges och jag höll på att få damp :P
Men nu är jag lugn igen ;)



Farmor ringde förresten när jag satt i bilen påväg från mormor.  :D :D :D

F - Vet du vad du ska göra?
C - Nej, vadå?
F - Du ska åka till Grekland.

C - Va?
F - Du ska åka till Grekland.

C - Va?

F - Du ska åka till Grekland med mig, farfar, Therese och Johnny.

C - VA?

F - Asså, hör inte du vad jag säger eller är du bara chockad?

C - Nej jag är nog mest överraskad!


Haha :) Så, jag ska alltså åka utomlands för första gången den 11 Oktober. :D

Visst, jag vet att jag har sagt att jag inte vill åka utomlands, men nu när det är bokat och klart så ska det faktiskt bli jäklarns kul! :) (hoppas jag iaf ;))

Det enda jag oroar mig för är den där jäklarns sprutan! USCHAN BUSCHAN! Jag tycker inte om sprutor :(  Jag lovar att jag kommer böla :P


aja, nu ska jag inte skriva något mera. hej då :*

Av Camilla - 29 mars 2008 12:46

Snart ska jag ut och promenixera med min mor.
Vi ska gå till mormor! Haha, fan vad jag är duktig 66.
Fortsätter jag såhär och börjar äta nyttig mat så kanske lite av min putmage försvinner till sommaren :P  Och om inte så lär jag ju iallafall få bättre kondition. Haha, kan ju behövas!


Nej, nu ska jag klä på mig och sminka mig.
Hej hopp! :)

Av Camilla - 28 mars 2008 12:57

Hejsan!
Jag har inte haft någon störra blogglust på ett tag.
Kanske för att det inte har hänt speciellt mycket, men ändå.


Idag så ska jag bara vara hemma. Pappa är iväg och handlar just nu. Snuset var nämligen nästan slut :P Haha.

Jag ska snart gå ut med Mulle, det är fint väder ute! Solen skiner och det blåser lite grann. Mysigt att gå ut då.
Sen när jag kommer tillbaka så ska jag väl hänga tvätt, antar jag :P Kulkul...


Ikväll så kommer min familj hem.. Dom har varit uppe i stugan sen i onsdags.  Det var varit riktigt skönt utan dom faktist! Haha. Ta inte illa upp eller så. Men det är jävligt skönt när det är tyst, ingen som skriker eller bråkar. Och så har jag fått haft tvn nästan helt för mig själv :D Haha.


Emma kommer ikväll också! Vi ska basta och prata en massa antar jag.
Brukar oftast bli så. :) <3


Nej, nu ska jag masa mig ut. Hejdå :*



Bjuder på en snygg bild på mig från november(tror jag).. :P


Av Camilla - 26 mars 2008 20:11

Jag vet ingenting, jag orkar ingenting. Och det är jävligt jobbigt!



 Jag vill:

  • Vara glad och lycklig.

Verklighet: Jag är inte speciellt lycklig. Känns som att jag har en stor dynghög med problem som inte går att lösa. Visst är jag väl glad oså när jag är med vänner. Men inte själv..

  • Orka umgås mer med mina älskade vänner.

Verklighet: Att jag inte orkar tror jag har att göra med att jag känner mig dålig oså. Det ger mig liksom mindre ork till att träffa mina änglar. Förlåt för det, men ni vet att jag älskar er.

  • Våga göra precis som magen säger jämt. (gört oftast men inte jämt.)

Verklighet: I vissa lägen blir jag för feg.

  • Bli av med min lilla putmage till sommaren. (alltså börja träna och äta nyttigt.)

Verklighet: Jag är lat och en gottegris. (Måste försöka skärpa mig!!!)

  • Få bra betyg till sommaren. Jag kan om jag vill.

Verklighet: Jag vet vet vet vet vet att jag kan. Det handlar bara om att ta sig i kragen och börja plugga! Men det orkar jag såklart inte. Skolan och plugg är det tråkigaste som finns.



Usch, jag måste verkligen skärpa mig!

Jag är pinsam.

Av Camilla - 24 mars 2008 21:40

jag orkar inte skriva om allt jag tänkte skriva om.

jag var i örebro på påskfestivalen i lördags med therese, therese, farmor och farfar i lördags. det var kul. kom hem vid 5 på morgonen, somnade vid halv 6 - 6 , vaknade vid 13.00

åkte till sandra odom söndag kväll och käkade oså. trött som fan var jag. kom hem därifrån vid 23.00 tiden. somnade vid 1. sen sov jag och så väckte pappa mig 13.45 idag.


så, det var en snabb uppdatering om vad jag har haft för mig.


bilder från örebro finns det några på http://jagvarenstrumpa.bilddagboken.se


hejdå.

Av Camilla - 21 mars 2008 17:18

Nu idag så har jag tagit mig i kragen och städat på mitt rum.
Det var riiiktigt äckligt här inne! Stor jävla klädhög på golvet som man trampade i såfort man skulle röra sig.
Så nu är det faktiskt ganska fint här inne :)
Det var fan pinsamt igår när Hanna & Sean var hära :O
Men ja, dom överlevde ju ;)


Sen så har jag precis ätit nu. Jag lagade maten. Känner mig rikigt duktig :O
Det var nå pasta-kyckling-grej :P haha. Gott vare iaf. Tillochmed Johnny tyckte om ;)


Nej, nu ska jag kial iväg. Emma smsade nyss, så jag ska gå och möta henne :D

Pusshejs :*

Av Camilla - 20 mars 2008 21:29

Goder kväller :)

Känns som det var ett tag sen jag skrev något kul.
Det tänkte jag inte ändra på nu heller. Utan jag tänkte fortsätta med tråkiga blogginlägg om mitt liv ;) haha. Vad negativ jag är. Fyfy!


Måste börja med att säga att jag träffade Tessan idag :D:D:D
Har saknat dig, brudn <3


Idag i skolan iallafall så hade vi först NO, det var roligt, eftersom att Martina är så otroligt klockren hela tiden :D
'Säg några olika kolsorter'

- Grillkol!
'Vad består coca cola av?'

- Kakao?

'Man ska helst inte andas in dethära..'

- *Drar in luft i lungorna och håller för näsan*

'Ska du labba?' 'Ja, litegrann.'

- Neej ingen poff! *håller för öronen*


Haha, jag var bara tvungen att skriva det dära, så hoppas att du inte blir arg på mig nu (a)


Sen hade vi engelska, jag satt ute i pausrummet och läste igenom nå skit osm jag inte fattade ett piss utav.
Sen hade vi matte, då satt jag och lyssnade på musik och gjorde ungefär 3 tal. Heja mig (y)


Halv 12 så skulle jag göra nationella. Vilket jag såklart glömde bort och fick springa från matsalen när Märta smsade och påminde mig.

Jag vet inte hur det gick, men Anneli sa att vi hade minst G iaf. Tur att man inte fick IG x) hade varit rätt pinsamt eftersom det egentligen bara gick ut på att lyssna och prata ;P


Efter lunch iallafall så skulle vi inte ha vanliga lektioner. Dom som ville fick vara i sporthallen och spela fotboll och innebandy, dom andra skulle sitta i vip och lyssna på när Eva läste om påsken. Vilket jag inte orkade lyssna mer än typ 3 minuter på. Så jag gick ut i pausrummet och satte mig och pratade med Märta, Robin, Hanna, Hanna och Malin :)


När vi skulle hem sen, så gick jag med Robin, Emma & Tessan till bussen. Robin snömuddade mig så jag typ bröt näsbenet :O Ont som fan gjorde det. Det gick iofs över men ändå :P
Sen kastade jag snö i hans ansikte också för att ge igen 66.

-------------------------------------


När jag kom hem så satte jag mig och kollade på Dawson's creek, som vanligt (a)

Sen satte jag mig vid datorn och lyssnade på musik.

Vid 5 tiden så skulle jag gå ut en sväng med Mulle, men så blev det inte :)
För Hanna ringde och sa att hon skulle komma. Så då blev det till att bara gå ut på tomten och ha snöbollskrig med Johnny, så fick Mulle vara ute och springa av sig också :D


När Hanna kom så smsade vi Sean, så då skulle han komma också :)
Han åkte moppe, jag slog vad om att han skulle klota. Och det var bland det första han sa att han hade gjort. HAHA!
Sen när han kom så gick vi ut igen och hade snöbollskrig på åkern. Vilket verkligen är jättebra för Hannas förkylning ;) Eller inte.

Sen när vi hade blivit lagom blöta så gick vi in och kollade på film och mös under täcket för att värma oss :) (tolka det inte perverst! vilket jag nämligen hade gjort om jag hade läst det)


Sen vid typ 21.00 tiden så fick Hanna sms om att hon snart skulle hem. Så då gick vi och slängde i oss några nybakta mackor som mamma hade gjort :D

Älskar dom! Du är bäst, mamma! (och inte bara för att du bakar goda mackor :))


"Jag tänkte kasta den här på dig, men jag vill hellre ha den i munnen"
HAHAHHAHAHAHAHHA! KLOCKRENT!


Aja, nu har mina kära vänner åkt hem. Och jag sitter här och lyssnar på musik :)

Ska sluta skriva. Ha det så bra. Hejsvejs!


Tack för ikväll, jag älskar er. <3

Ovido - Quiz & Flashcards