Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 28 maj 2008 19:38

Imorgon äre paddling med min kära klass 9b som gäller!

Måste erkänna att jag är jäklarns pepp för det faktiskt!

Jag ska paddla med Malin. Vi ska dela tält med Hanna & Märtlur.

HAHA! Säger jag bara. Hoppas att någon av dom är haj på att sätta upp tält ;) För det är tammejfan inte jag :D


Jag ska ha väldigt nyttig och bra mat med mig också. Haha. Risi-frutti^, frukt och riskakor :D haha ^^ go mig, go go mig (y)



tjofaderalla puss på alla :D :*

Av Camilla - 27 maj 2008 17:33

Fy FAAN! Det är det enda jag säger.

Varför är jag så jävla misslyckad för?

Hur svårt ska det egentligen vara att stå

och prata inför sånna som man känner

och pratar med varenda jävla dag?

Jag klarar det iallafall inte.

Jag försökte ju inte ens!

Men jag är ju som jag är.

IG i svenska nu då?

Lär ju få gå sommarskola...

Extremt kul det låter.


FANSJÄVLAFITTKUKSUGARJÄVLAÄCKELHORJÄVLAMISSLYCKADI
DIOT är vad jag är... Ungefär. :'S

Av Camilla - 24 maj 2008 18:22

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.



Av Camilla - 21 maj 2008 21:40

Hanna, jag säger bara en sak:

FY FAN FÖR DIG! :O


När gick jag med i en dejtingservice om jag får fråga? :D


Den frågan har du då inget bra svar på :)

Av Camilla - 21 maj 2008 20:09

Jag kom på att jag inte skrev om tisagen, jag hann helt enkelt inte :P

men jag ska berätta kortfattat.


  • Johnny väckte mig ur världens mest underbara dröm(!!!)
  • Jag blev arg och ville inte gå upp och cykla till häverödal för att orientera.
  • Gick upp iallafall för att mamma ringde och sa att jag måste dit.
  • Cyklade ner och såg ut som en slickad hundbajs eller nått när jag kom fram.
  • Sen orienterade jag med Malin, Malin, Märta och Amanda. Märta och Amanda tog bara 4 kontroller sen gav dom upp. Men jag, Malin och Malin kämpade på och hittade 9 kontroller av 10 och kom SIST in i mål! :)
  • Jag cyklade hem och såg ut (ÄNNU VÄRRE!) som en slickad elefantbajs! Som någon hade hällt vatten på. 
    Det droppade om mitt hår och jag behövde bara trycka på skorna så bara rann det ur dom.


Sista punkten nu:

  • JAG HATAR ORIENTERING!!!
    Speciellt när de ska regna varenda förbannade jävla år!


(och ja, ni har rätt! här sitter kanske världens mest possitiva brud när det gäller idrott :))

Av Camilla - 21 maj 2008 20:03

Hejsan alla små flugbebisar :) ... eller nått.


Nu sitter jag här, och har vart fett pepp inför simningen imorgon.
Så skriver min lilla firrebrorsa att vi inte kan simma imorgon :O


Tur för henne så ska vi va iallafall :D Haha 66.


Fresten så kom vi på idag att Hanna inte fått sin julklapp av mig än :O
Inte hela iallafall :P
För hon skulle nämligen få att hon och jag åkte in och shoppade en heldag.
Och att vi skulle ha en filmkväll/natt :)

Det måste vi utföra snarast möjligt! Det är ju fitusan snart jul igen :O

Om inte annat så fyller hon ju år snart! :O


Haha, jaja.
PUSSELIPUSS :*

Av Camilla - 20 maj 2008 16:02

Måndag:

Så hade vi dans i skolan efter lunch. Vi började med foxtrot, sen bugg och sist så fick vi lära oss lite vals. Det gick inget bra alls! Haha.

Foxtrot och buggen gick jättebra, men vals, nejnej :P haha.


Sen på kvällen så hämtade vi upp Frida och åkte vidare till Malin, när vi kom dit så gick vi direkt till Folkets Hus, stog ute och väntade ett tag, typ en halvtimma kanske, tills vi upptäckte att det faktiskt var upplåst :P Kul.

När vi satt där uppe och pratade, jag, Malin, Malin, Alexandra, Hanna, Mandis och Frida, så såg vi en skapligt snygg kille som höll på att fixa vid scenen. Men det visade sig att han inte var så snygg :P haha!


Aja, men sen så dansade vi oså :P haha. Varmt som fan var det där uppe :O

Det vart linedance sen också! Fast det var inte så kul :P haha^^

Men men :P

Äh, jag hinner inte skriva nu! :P haha. Måste byta om och ta ut Mulle.

hejdå :D

Av Camilla - 18 maj 2008 17:22

Hejsan!

Idag så gick jag upp vid 7, skulle upp och jobba. Sandra & Anders hämtade mig vid 8.15 så åkte vi till jobbet. Då var det bara att börja dammsuga direkt. Sen diska det som var och fixa ordning så allt var klart när vi skulle öppna för luncherna.

36 luncher sammanlagt blev det. Jag börjar få in snitsen på det där nu. Jag frågar visserligen nästan hela tiden om jag gör rätt, och stannar upp med värsta hjärnsläppet ibland men Sandra är snabbtänkt och säger vad jag ska göra ;) Känns bra.

Sen idag var det faktist jättekul att jobba. Fick så mycket beröm! :)
Både från kunderna, Sandra och Bodil.
Fast när man får beröm av kunderna som säger t ex. "åh, vad fint ni har lagt upp det" eller "Gud, vad gott det ser ut!"

Det är så pinsamt, man vet inte vad man ska svara! :O Okej, man måste ju säga tack, men ja :P det känns så .. konstigt på nå sätt.
Jag kan ju inte påstå att jag är van att få beröm, men det är alltid kul! :)


Nu sitter jag här och väntar på mat och är helt slut! Haha. Håller på att hungra ihjäl känns det som.


Äh, vet inte vad jag ska skriva :P Kanske skriver senare sen, vem vet.?

Pusshej :*

Ovido - Quiz & Flashcards